
OFF Topic | Quiz Battle vol. 19 юли 15, 2020
- Това събитие е минало събитие.
Поради големия интерес към нашите куизове на 15-ти и 16-ти юли (сряда и четвъртък) организираме поредните куиз битки, в които ще проверим кой колко знае 🎉
Най-добрите три отбора от всяка среща ще се съберат отново на 23-ти юли (четвъртък), за да се определи големият победител. На предишния ден – 22-ри юли (сряда) ще има куиз за загубилите шест отбора.
Или иначе казано накратко:
Две предварителни куиз битки за определяне на печеливши и загубили – 15-ти и 16-ти юли, 19:00
The Best Quiz Loser – 22.07, 19:00
The Big Quiz Winner – 23.07, 19:00
В тази връзка билетът за един участник ще е на цена 10 лева като в тази сума са включени 2 участия в куиза – едно за определящите срещи и едно за финалите, както и по една напитка за всяко събитие – чай Dogadan Bulgaria или пивката бира на варненските гларуси – Glarus Beer.
Какво трябва да знаете за Quiz Battle? 🧠
Събитието е разделено на три кръга с кратки паузи между тях, в които разкриваме правилните отговори. Въпросите са от най-различни области – история, спорт, география, литература, общи познания. За да е по-интересно, всеки път приготвяме различен формат въпроси – с отворен отговор, познаване на изображения или слушане на музика.
За едно истинско куиз преживяване са нужни две неща – добро настроение и отбор приятели, с които да дойдеш. Всеки отбор може да се състои от максимум 5 човека (и не по-малко от 3). При запазване на билети, моля посочете името на отбора, което сте си избрали.
Един и същ отбор няма право да участва и на двата полуфинала. Молим всички да запазят своето място онлайн, за да можем да планираме максимално добре организацията на турнира. След запазване на билет през системата наш колега ще се свърже с вас, за да посочите на коя дата искате да се включите в събитието – 15-ти или 16-ти.
Местата са ограничени ❗️ За да спазим мерките за безопасност, 6 отбора с максимум 5 участници ще вземат участие във всеки куиз. На входа на Иноватор ще се дезинфектират ръцете на всички участници, всички прозорци в сградата ще бъдат отворени, за да се проветрява постоянно, и плотовете на масите ще се почистят непосредствено преди началото на събитията. Масите на участниците ще са разположени поне на 2м. една от друга.